Horny Afternoon III: vos critiques - your comments!

here, you can speak about shark's games. (comment, need help...)

Re: Horny Afternoon III: vos critiques - your comments!

Postby MDK » Sun, 08Oct05 20:42

*GREAT* game, Sharkie! Best one yet! Love the multiple endings!

:clap: :clap: :clap:

A suggestion for future games. When the guy cums, how about a close-up shot of the girl's face/ass/pussy dripping with cum? That would be sweet!
User avatar
MDK
lagoon predator
 
Posts: 162
Joined: Sat, 08Mar01 00:00

Re: Horny Afternoon III: vos critiques - your comments!

Postby spitzertyp » Mon, 08Oct06 00:07

What can i say? As i wrote somewhere else (during the seems-so never-ending-waiting-time :D ): i was absolutely sure that you, Shark, will present another piece of your absolutely unique art in creating erotic games. And: you did it!!! :clap:
Maybe it's not easy to live with such mass praise, but without a doubt: you deserve it!! ;)
It's a great great work, a great great game, simply astonishing that you did it beneath your real life - for and as a hobby.
You bring a lot of joy in the life of a grewing count of people around the world. And i just mean it from the bottom...
Apart from donation, if a small average user as i can lend you a little help: just let me know... ;)
At least and to put it in a nutshell: thank you very very much shark - you did a absolut brilliant job!! :clap: :clap: :top: :clap:
spitzertyp
Games Master
 
Posts: 569
Joined: Fri, 08Feb08 00:00
Location: where you like to be

Re: Horny Afternoon III: vos critiques - your comments!

Postby sgothuk » Mon, 08Oct06 02:56

very good cant wait for the next episode keep up the excellent work
sgothuk
Pilot fish
 
Posts: 1
Joined: Sun, 08Oct05 23:00

Re: Horny Afternoon III: vos critiques - your comments!

Postby SquallLion » Mon, 08Oct06 13:47

Shark wrote :
C'est beaucoup plus simple que ça: Les parties mobiles des anims sont en png. La compression du jeu en jpg donne ce défaut. Pour le faire disparaitre, il suffit de ne pas compresser le jeu, mais le fichier double de taille, ce qui est beaucoup trop pour un jeu en ligne. Je peux, si ça intéresse certain, charger sur rapideshare un fichier non compressé. Ca donne une bien meilleure qualité, même en plein écran mais il faut une bécane qui assure pour lire le fichier.

Ah d'accord! ca explique plein de choses comme pour les images (ban etc..) de ce site!..
je rappelle (pour ceux qui ne le savaient pas) que les fichiers PNG sont des sortes de fichiers hybrides Jpeg/gif: Jpeg pour le premier plan (deja une compression de bitmap en soin mais que l'on peut encore compresser) et gif (arrière plan, le fond utile pour les détails transparents cad les alpha channels..).

oui, doubler la taille ne serait pas génant mais si c'est mis en ligne (avec un lecteur flash) cela obligerait un pre-loading pour ne pas nuire les scrïpts).
un pc moyen peut le lire, seul le débit de connexion compte (haut débit obligatoire).

Ce serait interressant,oui.

A savoir: il est possible de recompresser ces fichiers png en jpeg (qui supprimerait toutes données inutiles comme l'arrière plan) sans pour autant créer ces contours (je pense surtout aux image ban du site). le fichier png doit deja être au départ non compressés .


---------
en ce qui concerne la musique (mixage & co): est ce possible?
:)
mais que fait la police ?
User avatar
SquallLion
star of the reef
 
Posts: 281
Joined: Mon, 08Sep01 23:00
Location: FRANCE

Re: Horny Afternoon III: vos critiques - your comments!

Postby IronMark » Mon, 08Oct06 14:04

What fun this game was, I found the use of water in the scene at the pool's edge especially clever. A great piece of work
IronMark
great white shark
 
Posts: 37
Joined: Fri, 08Jan18 00:00

Re: Horny Afternoon III: vos critiques - your comments!

Postby Gib » Sat, 08Oct18 07:38

J'ai déja exprimé un intéret pour un contrôle du volume et/ou des effets sonores.

Ce que j'aimerais, en fin de compte, c'est de pouvoir rejouer le jeu sans la musique ou de l'avoir en sourdine sans perdre les effets sonores.

Mais comme d'autres l'on dit: Ce ne sont que des critiques mineures. Et je ne veux en aucun cas paraitre ingrat et ne pas souligner le superbe travail sur ce que j'appelle un très beau casse-tête par intéractions. J'ai joué à d'autres jeu dans ce genres et je dois dire que ceux qui sont publiés ici sont plus réussis au niveau de la logique intuitive.
Gib
lagoon predator
 
Posts: 121
Joined: Thu, 08Oct16 23:00
Location: Montreal, Qc, Canada

Re: Horny Afternoon III: vos critiques - your comments!

Postby tboomer » Sat, 08Oct18 21:23

First and formost: Thanks Shark! Your games are amazing, sexy and fun. Love HAIII. Played it, got to two endings and now looking to go to the third -- but -- it's gone! Where did it go? Can't find HAIII on the site any longer. Are you updating it? How can I get to it? I'd ask in French, but I'm a Cajun from Louisinana -- and, trust me, you wouldn't understand my swamp talk! LOL. Thanks again Shark.
User avatar
tboomer
Pilot fish
 
Posts: 4
Joined: Fri, 08Oct17 23:00
Location: USA

Re: Horny Afternoon III: vos critiques - your comments!

Postby Steve » Sun, 08Oct19 01:17

Good afternoon Tboomer,
You can try this link: http://www.the-sharks-lagoon.com/sexyga ... games.html
A "friend" from the North!
Steve
star of the reef
 
Posts: 256
Joined: Fri, 06Nov24 00:00
Location: Canada

Re: Horny Afternoon III: vos critiques - your comments!

Postby Steve » Sun, 08Oct19 01:21

Tboomer...
Try this one, maybe it's better for you?
http://www.the-sharks-lagoon.com/HA3_files/HA3.html
See you!
Steve
star of the reef
 
Posts: 256
Joined: Fri, 06Nov24 00:00
Location: Canada

Re: Horny Afternoon III: vos critiques - your comments!

Postby Gib » Sun, 08Oct19 06:38

Steve! On est de la même ville! Le monde est petit! J'habite le quartier Villeray et toi?
Gib
lagoon predator
 
Posts: 121
Joined: Thu, 08Oct16 23:00
Location: Montreal, Qc, Canada

Re: Horny Afternoon III: vos critiques - your comments!

Postby Steve » Sun, 08Oct19 15:06

Oui j'ai vu ça, quand tu es arrivé dans le 'lagoon'.
Et 'Lagoon' oblige, je suis plus au Sud que toi, ce qui ne m'empèche pas de passer 2 fois par jour dans ton quartier...
Un voisin du 'lagoon' Plateau!
Steve
star of the reef
 
Posts: 256
Joined: Fri, 06Nov24 00:00
Location: Canada

Previous

Return to Shark's games

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests

eXTReMe Tracker