Hello to all,
It is with this end of year 2021 that I announce you the existence of JASON, the game!
I invite you to download and try it.
Story:
In this adventure, you’ll play as Jason, a 25yo man, whom’s gonna find himself caught up in a tricky adventure, surrounded, of course, by his longtime friends. The story begins in the summer of 2021, a summer like the previous one with no room for the Covid19. We all want to forget about that shitty virus, don’t we? It’s an important moment for Jason. He’s moving into his very first apartment and will soon be starting his working life as a computer technician in a small local newspaper, the "Daily Gazette".
Everything is going according to his plans, he knows he can count on his friends and his move is going as it should. But it seems like the time of revelations has come. His childhood friend is being more and more flirty towards him and it seems like he really does catch the eye of the ladies around him. Where’s that sudden attraction power is coming from?
Download here, it's free !
https://www.patreon.com/coeur2cochon?fan_landing=true
If you like it let me know and support me if you can.

Bonjour à tous,
C'est avec cette fin d'année 2021 que je vous annonce l’existence de JASON, le jeu !
Je vous invite donc à le télécharger et à l'essayer.
Story:
Dans cette aventure, vous incarnez le rôle de Jason, jeune homme de 25 ans qui, entouré de sa bande d'amis, va se voir propulsé dans une histoire pleine de rebondissements. L'histoire commence durant l'été 2021, un été comme les précédents ou le Covid19 n'est pas présent. Pas besoin de s'emmerder avec cette merde de virus, hein ? C'est un moment important pour Jason. Il emménage dans son premier appartement et va débuter sa vie active en tant que technicien informaticien au sein d'un petit journal de la ville, le "Daily gazette".
Tout se passe comme il l'avait prévu, il sait qu'il peut compter sur ses amis et son déménagement se déroule sans encombres. D'ailleurs, c'est le moment des révélations. Son amie d'enfance est de plus en plus avenante envers lui et il semblerait qu'il ne laisse pas indifférent les femmes qui gravitent autour de lui. Pourquoi donc cette attraction si soudaine de la gent féminine ?
Téléchargez ici, c'est gratuit !
https://www.patreon.com/coeur2cochon?fan_landing=true
Si vous aimez dites le moi et soutenez-moi si vous le pouvez.